2011. május 23.

Új gép

Mai naptól egy Canon 20D-vel fotózom! Egy fotós "válság" miatt majdnem eladtam minden cuccomat, de szerencsére csak a 10D bánta. Viszont, amikor visszajött a kedv, nem volt mivel fotózni. Nem akartam már sok pénzt beleölni a fotózásba, éppen ezért beszereztem egy olcsó gépet, egy 20D-t. Nagyon hasonlít a 10D-hez, de azért egy minimális fejlődés tapasztalható. Mondhatjuk, hogy lett egy kicsivel jobb gépem. 
Délután bringával neki is indultam, hogy leteszteljem az új szerzeményt. Egy sokszor látogatott helyre mentem a Boronka-melléki TK egyik területére. Eleinte a szél miatt nem volt esélyem jó makróra, aztán ahogy ment le a nap a szél is egyre gyengült. 
Így azért sikerült kipróbálni, hogy mit is tud az új gép és született pár értékelhető fotó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése