2010. december 12.

Videó

Tegnap kimentem az etetős leshez, hogy vigyek a madaraknak magot, és kíváncsiságból kicsit beültem a lesbe megnézni mégis milyen a forgalom. Ismét bebizonyosodott, hogy jó szezonnak nézünk elébe. Nagy volt a mozgás. Leggyakoribb látogatók, most is a széncinegék voltak, de szép számmal jöttek barátcinegék is. Rendszeresen megjelenik a csuszka is, viszont kék cinegével idén még nem találkoztam az etetőn. Kellemes meglepetés ért viszont, amikor egy fenyvescinegét sikerült megpillantani.
Úgy 15 percet ücsörögtem a lesben és hogy valami maradandó is legyen telefonnal csináltam egy videót. 
A minősége nem túl jó, de a lényeg talán látszik.


Ja, és persze újra változtattam a blog kinézetén. Ez nagyon jellemző rám...egyszer csak megmaradok egy stílusnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése