2010. július 12.

Boglári berek

Szombaton délután kimentem a berekbe és egy magaslesen vártam a szerencsémet. Napnyugta előtt sirályok húztak át a fejem felett a halastavak irányából a Balaton felé, majd egy nagy kócsag repült át felettem. A gazosból egy róka bújt ki és indult körútjára, de nagyon messze volt, fotózni nem lehetett. Közben vadgerlék szórakoztattak és amikor már alkonyodott megérkezett amire vártam. Egy őz és a gidája. Elég messze voltak, de reménykedtem, hogy a szóró közelebb csábítja őket. Húsz perc várakozás után úgy döntöttem nem várok tovább és elindulok hazafelé. Amint felálltam és kezdtem lemászni a lesről, akkor váltottak ki a nádasból. Nem voltam elég türelmes. Néhány másodpercig néztük egymást, aztán beváltottak a gazosba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése