2010. június 14.

Városi park

Vasárnap reggel kiültem az itatós lesbe, hátha most szerencsével járok. Tavasszal építettem meg egy fix leshelyet otthon a hegyen, de eddig nem nagyon vált be. Pár alkalommal ültem ki azóta, de eredménytelenül. Nem  nagyon látogatják a madarak. Amit nem igazán értek, hiszen rengeteg madár van a környezetében. Legközelebb délutántól estig kint leszek, talán a nagy melegben majd több madár jön az itatóra. Az eddigi mérleg egy szajkó, ami annyira közel repült, hogy nem lehettet élesre állítani, egy exponálás előtt távozó kék cinege és egy félrefókuszált fekete rigó.
Két órás szúnyogetetés után, úgy döntöttem hazaindulok. Hazafelé a városi parkban rengeteg csókát és varjat láttam, gondoltam megállok, megnézem őket.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése