2010. június 29.

Hétvége eseményei

A hétvégén elég sok fotós élményben volt részem. Voltam egy halastónál, fotóztam nőszőfüvet, balkáni gerlét az erkélyünkről és rozsdafarkúakat a hegyen. A rozsdafarkú pár a pincében fészkelt egy szekrény tetején és vasárnap amikor ott jártam, akkor repültek ki a fiókák. Nagy öröm, hogy feltudták nevelni őket a szülők. A pince ablakát résnyire nyitva hagytuk hogy a madarak ki-be tudjanak járni és akkor sem nagyon zavartatták magukat, amikor ott voltunk. Vasárnap arra lettem figyelmes, hogy a két szülőmadár szinte megállás nélkül hordja a táplálékot a fiókáknak és repkednek ki-be az ablakon. Amikor beléptem az ajtón 5 fiókát pillantottam meg a szobában, amint riadtan repdesnek ide-oda. Jobbnak láttam, ha inkább nem zavarom őket, a szülők már így is nagyon türelmetlenek voltak. Remélhetőleg még pár nap és elérik a röppképességüket és 5 kis madárral gazdagodik a rozsdafarkúak népessége...


  

  
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése