2010. május 3.

Május 1.

A hétvégén sajnos nem sok idő jutott a fotózásra, de azt a kevés időt azért igyekeztem kihasználni. Szombaton hajnalban kimentem az egyik kedvenc területemre, de értékelhető kép az sajnos nem sok született. Bár fotózni nem nagyon sikerült, azért élményekben nem volt hiány. Rátaláltam egy nagyszerű helyre, ahonnan nagyon jól lehetne szarvasokat és vaddisznót is fotózni és persze már a következő kis kiránduláson járt az eszem, hogy ezt hogyan is lehetne majd kivitelezni. A nagy álmodozás közepette egy rétisas épp arra a fára ereszkedett volna, amelyik alatt kuporogtam és kémleltem az előttem elterűlő jó kis lápos élőhelyet, de az utolsó pillanatban talán észrevehetett, mert fordult egyet és nagyon gyorsan továbbállt. Rálőttem pár képet, de mire a nagy izgalomba bekapcsoltam a gépet, meg mire a technika feléledt addigra már jó messze járt. Hazfelé meg már nagyon kellett tempóznom, mert ballagásra mentünk...



Miután a rokonságot a ballagás után hazaszállítottam, felkerestem az elmúlt években talált bíboros kosborokat és örömmel tapasztaltam, hogy, újabb helyeken is rátaláltam. Remegő kézzel és a sietségben, csak egy ilyen kép sikerült.



Vasárnap pedig barátnőmmel újra megnéztük az agárkosborokat a múltkori helyen, de a nagy szél miatt esélytelen volt a fotózás.
A sárga billegetőt azért lehettet fotózni.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése